Tanış Kaynaş
Profiline bak tanış kaynaş

  Face'de Arkadaş: Erkek arkadaş arıyorum (Erkek İlanları)
Şuanda şehrinden Face'de Arkadaş isimli üyenin profiline bakıyorsunuz.

ÜCRETSİZ İLAN VER



Facebook’ta Bayan Arkadaş Bulma

Facebook’ta Bayan Arkadaş Bulma

Rumuz Face'de Arkadaş
Şuanda Offline
Cinsiyet
İletişim Mesaj gönder
Şehir
İlişki Türü Arkadaş arıyor



Face'de Arkadaş için bir mesaj yaz..
  Subscribe  
En Yeniler Eskiler Beğenilenler
Bildir
Kullanıcı için Gelenler
ugurgvn

merhaba ben uğur manisada oturuyorum elektrik işi yapıyorum 30 yaşındayım boy 1.64 kilo 55 ciddi düşünen bir bayanla tanışmak istiyorum ugur.guven.123456@gmail.com

erdal. erdal

MerhebalAr bayan arkadaş arıyorum yanliz dul mutsuz dost sevgili her türlü ilişkiye varım yazın arayin tanisalim görüşelim arayan bayan arkadaşlar mutlu mesut ederim saygılar. Bol şanslar

bunyos05443139173

Merhaba bünyamin bir bayanla tanışmak istiyorum ciddi anlamda hayatda dair bir bayan arkadaş arıyorum

Tolga

Selam ben Tolga hataydan ciddi anlamda aşk yaşamak ve gerçek bir dostluk kurmak isteyen 30 ila 38 yaş arası bayan arkadaş arıyorum

Ersin

Adım Ersin 46 yaşındayım yozgatliyim eşimden boşandım gözlerimden dolayı çalışamıyorum ailem bakıyor İzmir Balçova da yaşıyorum bayan arkadaş arıyorum en ufak şeyde sinirleniyorum sorumsuz biriyim çocuğum olmuyor sevecek birini arıyorum önce tanışalım konuşalım anne babadan izin alalım inşallah evleniriz güvercin besliyorum annem bir kız kardeş birde abim var kendi dünyamda… Read more »

Lesko

Slm tanidabilirmiyiz

Yasar kaya

Bayan arkadas tanis konusma görüsme arti ileriye donuk gelisme durumu neyi gösterirse ona gore yol cizme geregi duyuyorum karadeniz/eregli

Esmer

Bir bayanla arkadas olup ileriye donuk tanismak istiyorum guzrl gunlere merhaba ssygilar

Salih

TEKİRDAĞ CORLU ÇEVRESİN de LAFLA DEĞİL GERÇEKTEN KENDİSİNE SEX BİR SIRDAŞ DOST ARAYAN BAYANLAR SADECE İKİMİZ SEN VE BEN TAMAMEN ARAMIZDA GÜVEN İÇİNDE SINIRSIZ HER KONUDA YAŞAMAK İSTEYEN BAYANLAR SAMİMİ DÜRÜSTÇE BAYANLAR ARAYIN KONUŞALIM EVLİ ÇİFTLERİ DUL BAYAN GİZLİ KAÇAMAK YAPAN EVLİ BAYAN EŞİ YURTDIŞINDA BAYANLAR TOMBUL BAYAN ŞİŞMAN BAYAN… Read more »

Tunc

MERHABA ben burdayım sizde isterseniz yaş 43 boy 173 İstanbul da oturuyorum

Ramazan

Ben Ramazan çok yakışıklı erkeyim dul bayanlar yazsın

Anonim

Slm kizlar Ben oktay 30 yasindayim Cindi evlenmek isteyenler tanisalim

orhan

SLM ben Orhan 53 yasindayim bayan arkadas ariyorum

bekir

slm ben bekir yaşım 28 boy 1.70 kilo 70 samsun çarşambada yaşıyorum tanişmak ve görüşmek isteyen bayanlar bekliyorum tel:0538 984 89 01 hoşçakalın…

Hakan

Mrb Kahramanmaraş dan Hakan dul bayanla gizlile önem veren güzel bayanlar herşeyi birlikte yaşayalım arayın bekliyorum sizleri

Newzo

bayan arkadaş ariyorum almanya avusturya isviçre olabilir
Whatsappdan ulaşabilirsiniz +436607136659

uzeyir

Merhaba uzeyirben balikesir ayvalik ve cevresinde dul bayanlar 0546 2788606 yas46

yakup

Mrb güzel bir bayanlla tanışmak isterim evlenmek istiyorum lütfen ciddi olsun konuşalım anasalim konyada oturuyom mutllu bir yuva kurmak kurmak istiyom şehir farketmez face book tan ulaşa bilirsiniz watsapp dahil arayın lütfen sarışın kumral esmer farketmez

Mehmet Can

Batman Diyarbakır Mardin Siirt ve çevresi aşk mutluluk Yeni Heyecan yaşamak isteyen Bayanlar Beni arayın

ersin

merhaba bayanlar ben ersin Denizli den kısa süreli ilişki isteyen bayanları bekliyorum.05051497514

ozan can

samımı guvenılır bır bayan arkadaş arıyorum
;)

berkan kılıç

Slm ben berkan yasim 25 bayan arkadas ve evliligi yolunu tutmak istiyorum iç guzelligi olan bayanlari beklyorum ciddi olarak

salih gizemlim

Ben Salih, istanbul. Kalbimdeki boşluğu dolduracak sevgi ve saygı içinde yürüyecek seviyeli,yurt içinden ve yurt dışından güvenilir bir bayan arkadaş arıyorum. Irk sorun değil, ırkçılıktan nefret ederim. Var olduğumuzu bilmek bile bizi mutlu etmeli. 2.baharımı yaşıyorum kamu teşekkülünden emekli, yaşamın sevgiyle beslendiğine inanan,saygı ve sevgiyi ön planda tutan sakin biriyim.… Read more »

zikri Aktaş

İyi günler meyve hanim ben zikri istanbul da ikamet ediyorum bende esimden ayrildim 2 tane çocuğum var istersen tanisalim merve hanim

harun

merhaba nasılsın benimle çıkarmısın segilim lurmusun aşkım istediğin şey söylerbilirsin

emre aydemir

Slm ismim emre eskişehirde yasiyom 19 yasındayim sevgili ariyom citti biri emrah.aydemir04@hotmail.com

erkan

sm evlilik 40yas 60yasa kadr araym mahsaptan msj atn05452610500

fethi canikli

Selam ben bir gûzel eş aryorum konuşarak anlaşarak birmizi zaman içirinde tainşmak ve evliliginyolun tutmak muttulu yaşamak hadi hayirllis selam Bochum allmanya

aydin

iyi akşamlar bayan arkadaş arıyorum 50 yaş istanbul

aydin

iyi akşamlar bayan arkadaş arıyorum

abdullah

Ben bu kizin
Facebookunu
Nazil bulunur

Kenan

Slm ben kayseriden kenan 84 dogumluyum 175 boy 70 kilo esmerim kendime her bakımdan oldukça güveniyorum sosyal hayata önem veren karşımdaki insanı daima anlayan biriyim ne istediğini bilen kayserili bir bayanla tanışıp görüşmek istiyorum güvenilirlik karşı taraf için ne kadar önemliyse benim içinde bir o kadar önemlidir güvenle bana ulaşabilirsiniz… Read more »

oquz

oguzhan ciddi dusunen bayanlar oguz.1985@hotmail.com

Ahmet

Herkese merhaba . 50 yaşında sanatçıyım. Yalniz yaşıyorum. Düzenli bir hayatim olmasi için genç bir bayanla tanışıp evlenmek istiyorum.Dul bayan yada ayrılmış veya hiç evlenmemis olabilir. Kişisel gelişim konusunda da kendimi gelistirmeye çalışıyorum. Herkese hayırlı olsun

Anonim

antep de yazmayla olmuyor canlı konuşmak lazım