Bugün 29 Ekim 2020, Perşembe

Melis 34 isimli Bayan üye ile tanışmak için ona yazabilirsin.


ÜCRETSİZ İLAN VER


Ben melis almanya tanışalım mı?
Fotoğraflı İlan

Ben melis almanya tanışalım mı?

  Rumuz Melis 34
  Son Girişi 29 Ekim 2020, Perşembe
  Cinsiyet Bayan
  İletişim Mesaj gönder
  Şehir Almanya
  İlişki Türü Arkadaş arıyor



Melis 34 için 149 Özel Mesaj var

Anonim
11 Eylül 2020 Saat: 01:02

Selam Melis Hanim Ben Düsseldorf a yakinlarinda oturuyorum sizinle gerçekten tanışmak isterim.


Full of love
7 Eylül 2020 Saat: 17:53

Bu hayatta bir omuz istersen mesafe dediğin ne ki Kopenhag’dan saygılar sevgiler Ömer gezen


Serkan
4 Nisan 2020 Saat: 15:02

Merhaba aradiginiz erkek yas sinirini yazarmisiniz


melis:-)
3 Nisan 2020 Saat: 16:41

halli hallo schönes:-)ich würde dich kennen zu lernen,wenn du auch mich kennenlernen möchten ist,dann meldest einfach mich beim Gmail an danke lg bedel :-)


Anonim
19 Şubat 2020 Saat: 16:23

Selam göz seni gördü tanımaktır amacım Saarbrücken den selam olsun


Özgur
28 Aralık 2019 Saat: 22:39

Slm Melis hanim Özgur ben evlilik amaciyla burdayim Saygi sevgi ve guven icinde tanisabilecegim evlilik yapabilecegim bir es ariyorum bu siz olurmusunuz. bufanda ulasabilirsiniz hoscakalin.


Anonim
15 Aralık 2019 Saat: 13:27

Merhaba. Benden Almanyadan. Profilinizi okudum ve beyendim. Ben citti bir bayanlan tanismak istiyorum ve irelide evlenmek sicak bir yuvasi olmasini istiyen bir bayan lan tanismak icin burdayim. Sizede öyle düsünüryorsanis, tanisalim. Sayilarimla


Zeynep
11 Kasım 2019 Saat: 10:36

Günaydin

Ich bin die Zeynep, eine 20. Jährige Türkin, Single aus Nordrhein-Westfalen. Ich bin bisexuell und stehe auch auf Frauen! Du hast meine Interesse geweckt und ich möchte dich gerne kennenlernen!

Ilgini çektiyse, geri yaz bana :)


Tahta
3 Eylül 2019 Saat: 01:09

Merhaba güzel insan konuşmak gezmek yaşamak istersen doğru adrestesiniz


sevgi
11 Ağustos 2019 Saat: 17:49

mrb beyler yasim34 Olgun kilolu bi bayanim bende erkek arkadas ariyorum


Aslan
10 Ağustos 2019 Saat: 11:49

Merhaba. Ben istanbulda yaşıyorum. Seninle tanışmak istiyorum .Bana yazarsan sevinirim.


Cannn
28 Temmuz 2019 Saat: 10:55

Merhaba bende almanyada yasiyorum bana bir şans verirseniz sizi mutlu etmek isterim ben bir ordunum sizde yapmak isterim


Yasin turgut
17 Haziran 2019 Saat: 13:57

Merhaba sizinle tanışmak istiyorum ben ciddi evlilik düşünüyorum bana ulasirmisiniz 01637786484


Bülent
3 Haziran 2019 Saat: 02:14

merhaba melis ben izmirden modern kültürlü bir beyim ciddi evlilik düşünüyorum bana lütfen yaz almanca biliyorum. tornadoksk2@gmail.com


Serhat Akoğlu
25 Mart 2019 Saat: 23:54

Slm sizinle muhakkak tanışmak istiyorum.Ciddi düşünüyorum.


Merdan
21 Mart 2019 Saat: 23:41

Melis Hanım merheba,ismim Merdan 44 yaşındayım, 3 yıl önce ailemle ayrıldık,harakter olarak uyuşmatık,ciddi birisiyim içki,siqara gibi alışkanlık yok,yeniden normal aile kurmak istyom!
İsteyiniz olursa lütven meil adrese yazın! rudar@ukr.net
Sayqılarla:
Merdan


Hüseyin
14 Mart 2019 Saat: 16:55

Merhaba Melis Hanım inşallah yanıtlarsınız Hala Hazır Evliyim ama anlaşarak boşanacağız ciddî bir ilişki arıyorum yalan yanlış olmayan ve dobra dobra hayat.


Halil
8 Mart 2019 Saat: 12:54

Tanisalim melis hamim


Erciyesli
6 Mart 2019 Saat: 22:00

Selam Melis
Bana mail yazarmisin
Seninle tanışmak istiyorum
Envtok@web.de


Erol
6 Mart 2019 Saat: 17:25

slm Melis beni Almanya’ya al her şeyin olurum


Akdemir
3 Mart 2019 Saat: 18:20

Slm nasilsin tanisalim ismim volkan melis ara mesag at 015774594149 remscheid kaliyom mutlaka ara 35 yas


Talat
2 Mart 2019 Saat: 15:39

Merhaba ben Talat 47 yaşında esmer biriyim.sizin gibi güzel bir bayanla tanışmak isterim. E mailim
talatucr@mynet.com.


Osman
23 Şubat 2019 Saat: 16:55

Merhaba Melis

ben Almanyada yasiyorum Frankfurta yakin Offenbach yani 10 km. Istersen Tel no yaz görüselim. Email kurtosman46@yahoo.com


Çakır
19 Şubat 2019 Saat: 13:12

Merhaba güler hanım tanışalımii yaş 30 bekarim Türkiye de yaşıyorum evlenmek istiyorum Whatsap nunaram bu ara konuşalım ismim çakır sizi tanımak istiyorum


Ozan
16 Şubat 2019 Saat: 14:08

Selam merhaba adım ozan 33 yaşındayım aslen İstanbul bir evlilik yaptım 8 yaşında bir oğlum var dizi sinema sektöründe ışık kameramanlik yapıyorum uyusup anlasabilecegim biriyle yuva kurmak istiyorum ilgilenirsen ozanmeric869@gmail.com


Enver
13 Şubat 2019 Saat: 03:39

Selam Melis
Ben Stuttgart Dan bana email yazarsan sevinirim
Envtok@web.de


mustafa
4 Şubat 2019 Saat: 19:34

slm konusmak amacli yazdim msajin bekliyom iyi gunler


Arslan
1 Şubat 2019 Saat: 02:45

Merhaba Melis hanim nasilsiniz? 34 yasindayim. ALmanya’da yasiyorum bende. Tanismak isterseniz mailim bluewolfsrain@live.com


Mülazim
31 Ocak 2019 Saat: 18:12

Selam ben Mülazim 47 yaşındayım Almanya’da yaşıyorum çok ciddiyim mutlu bir yuva sevgi saygı birbirine her konuda destek çıkacak bir hayırlı hayat arkadaşı istiyorum eğerki sizde ciddi iseniz tanışmak isterim
WhatsApp üzeri yaza bilirsiniz


Muhittin
27 Ocak 2019 Saat: 23:05

Merhaba melis hanim 45 yasinda yalniz yasayan bir bayim sizinle tanismak istiyorum whatshaptan msj birakirsan sevinirim tesekkurler


irfan
15 Ocak 2019 Saat: 02:46

meliscim aradığın erkek yaşı kaç olmalı sohbet arkadaşlığımı yoksa evlilikmi düşüncen yazarsan sevinirim.


Ergun
31 Aralık 2018 Saat: 00:31

Seninle hayatıma bir slogan yaratmaya geldim MJN’inizi bekliyorum teşekkür ederim stelyons_ercu@windowslive.com


Tolga kuztaş
24 Aralık 2018 Saat: 19:44

Merhaba Ben Türkiyede yaşıyorum memleketim mersin/Silifke . 25 yaşındayım Sizinle tenışmayı çok isterim. Bana bir şans verirsiniz umarım.


Çakır
24 Aralık 2018 Saat: 11:27

Merhaba Türkiye de yaşıyorum evlenmek istiyorum


kadir
18 Aralık 2018 Saat: 20:43

merhaba umarım doğru yerde doğru bir kişiye yazıyorum kendimi ne kadar anlatsam kifayetsiz bunun için sizin samimiyetinize güvenerek telefonumu yazıyorum.ciddi iseniz aryın konuşup tanışalım kimbilir belkide yıllardır birbirimizden habersiz yaşadık.esen kalın.


burhan
16 Aralık 2018 Saat: 03:59

burhanbilgin19922@hotmail.com msj at sohbet edelim tanısalım pisman olmazsn


Savas
7 Aralık 2018 Saat: 00:10

Merhaba ben Savas. Dortmund cevresinden geliyorum ve szinle citti tanismak istiyorum. savasm@hotmail.de


Savas
6 Aralık 2018 Saat: 10:19

Melis bende turkiyedeyim sitede ilk gozumu alan sensin bilmiyorum oyle hissetim birden sana tlim ararsan cok aevinirim aramasanda canin saolsun 05312645201


Osman
2 Aralık 2018 Saat: 00:01

Merhaba ben Osman foto nuzu gördüm çok beğendim sizinle tanışmak istiyorum


Feyyaz
1 Aralık 2018 Saat: 15:53

Selam Melis hanım bende Almanya’da kalıyorum sende ıstersen senınle tanışmak istıyorum telofonum 01771417373


Mustafa gülhan
12 Kasım 2018 Saat: 17:06

Slm ben Mustafa stuttgarttta kalıyorum calısıyorum dürüst temiz iyi birini arıyorum


çağlar
2 Kasım 2018 Saat: 15:38

merhaba melis biyografini okudum oldukça güzel şeyler hayatıma renk katabileceğini düşünüyorum seni tanımak isterim mail adresimden bana ulaşabilirsin hakuna3535@gmail.com görüşmek üzere…


volkan ak
4 Ekim 2018 Saat: 17:38

SLM melis tanisalim ismim volkan almanyada yasiyom wats AP Nr 015774594149


H. H
4 Ekim 2018 Saat: 05:02

Merhaba Melis hnm Almanya Düsseldorf dan H. H sizinle tanışmak isterim tel +491632685464


Azappppp
19 Ağustos 2018 Saat: 23:12

Ich bin 35 Jahre alt ich lebe in İzmir das ist meine Handy 0905364028078 whatsap var


selim
29 Temmuz 2018 Saat: 15:04

slm selim Yas 40 almanyadan bayanla tanismak isterm tel:017682812319


Ercan
11 Nisan 2018 Saat: 17:38

Merhaba Melis Bende Almanyada kaliyorum.Tanismak istermisin


Süleyman
15 Şubat 2018 Saat: 11:59

Slm ben adanadan süleyman 38 yaşındayım ciddi evlilik istiyorum


tamer
27 Aralık 2017 Saat: 18:06

selam ocak ayinin ilk haftasina kadar almanya nürnberg hilpolstein bayan arkadas ariyorum 00491632247824


Melis 34 için bir Mesaj Yaz..



Benzer Profiller